Монолози на празното време (4)

Не дозволувај ми да чекорам на местата каде што ги оставивме отисоците од нашите стапалки, не дозволувај ми….

Судбината и онака сама ќе ме однесе… Судбината сама ме носи. Сама ме враќа на местата кои одамна се трудам да ги заборавам…

Местата на кои чекорев низ жива кал, на местата кои ме проголтуваа од миг во миг…

Само убиецот и жртвата повторно се враќаат на местото на злосторството.

Едниот по возбудата која ја предизвикува свежата крв на пресечениот грклан…. другиот по спомените за својата прва и последна смрт…

Не дозволувај ми мирисот на јоргован да ме присетува на нешто што одамна беше, а впечатоци ќе има додека срцето не си го ископам со сопствените раце.

Ти не си мојот спас, ниту јас твојот.

Ти си моето прогонство. Проклетство. Помешани чувства со спомени. Поматена свесност со безсвесни сеќавања и познати предели.

Не дозволувај ми да чекорам на истите места, судбината сама ќе ме однесе.

Судбината има некој свој план за сите нас.

Сите нас имаме свој план за себе.

Некаде помеѓу, во некое подмножество ни се прекршуваат соништата…па се среќаваме.

И ќе живееме лажно искрени прегратки, нарекувајќи ги љубов. Ќе мислиш дека ти простувам за секое твое бегство, додека го колнам денот кога те сретнав… Додека плукам крв после првиот бакнеж… Ќе мислам и смислувам изговори, начини…а од далечина ќе ти го познаам чекорот…

Не дозволувај ми да чекорам на местата каде што чекорев низ жива кал, на местата кои ме проголтуваа од миг во миг. Јас не сум твојот спас, ниту ти мојот.

 

 

 

Leave a Reply

