Ајде

Ајде да седнеме на маса

и да си ги раскажеме сите болки

и животни порази.

Сите љубења

и недољубувања,

сите разочарувања

и нечиви заминувања.

Ајде да седнеме на маса

очи во очи втренчени погледи

и за секој животен неуспех

за секое скршено срце

за секоја сроната солза

ти на мене, за моите

јас на тебе, за твоите,

ќе си резбаме по една рецка на грбот

Зашто сите ножеви и убиства

најлесно се зариваат од зади,

додека другиот не гледа,

додека другиот не се брани,

додека другиот наивно верува во тој позади него,

додека живее во надеж,

а му истекуваат последните секунди живот!

Ајде!

Ајде да бидеме сурово реални кон себе!

Јас кон тебе,

Ти кон мене,

па раскажувајќи ќе стигнеме еден до друг…

Една од приказните е и нашата, заедничка…

Каква – таква,

прекрасна,

ние во неа,

таа во нас!

И ќе ти го свртам грбов,

изрезбај ми ја последната рецка,

така подлабоко,

додека јас наивно сеуште верувам во тебе,

живеејќи во надеж,

додека ми истекуваат последните секунди живот!

 

love

Photo by: Daria Endersen

 

 

One thought on “Ајде

  1. Pingback: Дојран(а) | Огледало на една душа - Mirror of a soul

Leave a Reply

