Прерано доцна

Не те чувствував сѐ додека не стана предоцна за нечувствување.

Ми се рашири по телово како плевел.

Секоја воздишка ти ја паметам, секој бакнеж на усниве како врелина брановито ми се таласаат низ сеќавање. Секоја твоја насмевка, стисокот на дланките во моите и сјајот во очите…

На сѐ заборавено се сеќавам.

Одвнатре ме гориш, а однадвор луѓето мислат мраз ми се наледил на душава, нечувствување.

Предоцна.

И првиот пат беше предоцна.

Секогаш ќе биде и ќе беше предоцна, кога со душата ќе препознаеш човек.

Предоцна беше прерано доцна за да размислувам за утре.

Прерано доцна јас те гледав како дел од себе, како парче среќа и дом по пола.

Зашто цел дом чинат две цели, со љубов поделени меѓу себе.

Прерано ми велеше раскажи ми…и кога раскажав беше предоцна да премолчам колку стравови преминав и храброст набрав како кокичиња сред зима, да ги згреам како што тебе те греев сред февруарски студ.

Часови по полноќ, додека нозете ми ѕемнеа, додека душата ми ја распаруваше со зборови, прерано доцна, те греев… Те греев колку што срца и сонца носев во душава, а мајка вели нејзина вина е што таква ме израснала…

Да љубам и кога губам…

И непознато да чувствувам како свое, како нешто блиско, како нешто мило…

„Предоцна е мајко за каење“, и реков…

И заплакавме и двете, како што душата ти ја собирав во дланки љубејќи ти го челото и бришејќи ти ги солзите од очите…

***

Толку тишини се изнаголтав за тебе, што почнав да се загушувам од сопственото дишење.

 

* Прерано доцна.Како  воздишка. Како копнеж по копнеж, недостиг. Како иднина која чека да биде случена, а тапка во минато заглавено време. Како почеток со многу краеви, а ниедно збогум.

 

image

One thought on “Прерано доцна

  1. Pingback: Дојран(а) | Огледало на една душа - Mirror of a soul

Leave a Reply

