Dream on

Сонувам за моето катче. За моите четири ѕида мир, тишини и осаменост по потреба. Сонувам за тој почеток, за таа креативност што меланхолично ќе се издигнува помеѓу полиците книги и машината за пишување на бирото. Сакам да ги спојам двете времиња, она во кое живеам и она во кое би живеела или сум живеела во некој претходен живот. Сонувам за моето парче слобода. Слобода на мислите, додека изутрина го пијам првото кафе на балконот и се милуваме со сонцето. А ти покрај мене. Ме погледнуваш и се насмевнуваш со помислата: „Eто видиш, само без нервози“. Ето видиш, фраза која често ја употребуваш и ме смее колку интересно звучи во било кој контекст употребена. Сонувам за нешта што мислев дека не би ги сакала да се дел од животов…а сепак ги сакам… Сонувам за кревет и јорган под кој можам да се скријам од светов, да се скријам од сите обврски, од темпото на живот кое секогаш ќе бара повеќе од нас, а мене ми требаат само неколку минути сон и твојата насмевка. Сонувам…создавајќи…

*Твојот сон нема рок на траење, вдиши длабоко и обиди се повторно*

 

your-dream-doesnt-have-an-expiration-date-take-a-deep-breath-and-try-again-quote-1

Leave a Reply

